سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

[ و فرمود : ] هیچ بى‏نیازى چون خرد نیست ، و هیچ درویشى چون نادانى و هیچ میراثى چون فرهیخته بودن و هیچ پشتیبان چون مشورت نمودن . [نهج البلاغه]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?فرزاد حسنی

شنبه 87/1/3  ساعت 9:14 صبح

استعفای مدیر فرهنگی شهرداری بندرعباس در اعتراض سیاسی بازی

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در اعتراض به سیاسی کاریهاواعمال نظرهای باندی منتسب به یک نماینده مجلس وهمچنین سوء استفاده ها و تخلفات مالی در این نهاد شهری در نامه سرگشاده ای استعفا داد.متن استعفای وی که دراختیار خبرگزاریها نیز قرارگرفت به این شرح است: بسمه تعالی
 جناب آقای آرامی – شهرداربندرعباس
با سلام واحترام
با گذشت قریب به دوسال از آغاز مسئولیت اینجانب در سازمان تازه تاسیس فرهنگی ، ورزشی شهرداری بندرعباس مسایلی همچنان مانع از ادامه مسیر صحیح فعالیت این سازمان وحتی کل مجموعه شهرداری می گردد.
همانگونه که خود بخاطر دارید شروط اینجانب برای تصدی این مسئولیت ، پرهیز از سیاسی کاری وعدم در گیری در مسایل ومناسبات اینچنینی ونیز عدم پذیرش دخالتهای عیرمسئولانه عوامل غیرمسئول در این حوزه بود که مورد حمایت وپذیرش حضرتعالی نیز قرار گرفت.اما گویا مناسبات سیاسی خاص در شهرداری بندرعباس بسیار پیچیده تر از آن است که حتی شخص شهردار را از آن گریزی باشد.مسائلی که بارها وظیفه خدمت رسانی به مردم شریف بندرعباس را تحت الشعاع قرار داده و سطح فعالیتهای این نهاد مهم شهری را تا کارپردازی و پیاده نمودن سیاستهای  یک فرد خاص تنزل داده است.
شاید ایفای وظیفه نمایندگی و خدمت رسانی ووکالت مردم در مجلس شورای اسلامی از دید برخی صاحب منصبان ارزش چندانی ندارد که تمام وقت وانرژی خود را صرف مهره چینی واعمال نظر در نهادی مهم و مردمی همچون شهرداری می نمایند.
اعمال فشارها، دخالتهای نابجا وقیم مآبانه سیاسیون خارج از مجموعه شهرداری،حمایت بی شائبه از عناصر مسئله دارواختیارات بی حدوحصرآنان،عدم شفافیت ، تخلفات و تردیدهای مالی در بسیاری از حوزه ها همچون تیم فوتبال ،نگاه سیاسی وانتخاباتی واستفاده ابزاری از وجهه مدیران برای این منظور،عدم وجود نگاه فرهنگی واقعی ونه ابزاری و...همه وهمه از مسایلی است که حضرتعالی خود بیش از هرکس دیگری به آن واقفید  اما گویا اراده وشاید اختیاری برای برای برخورد وجود ندارد.
خدای سبحان را شاکرم که امروزسازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در دوره مدیریت اینجانب توانسته است به عنوان پیشروترین ومردمی ترین نهاد فرهنگی در بندرعباس ،سهم کوچکی در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری ودولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد در عرصه های فرهنگی ،مذهبی وورزشی داشته باشد و دراین رهگذر رضایت اقشار مختلف مردم شریف بندرعباس سرمایه بزرگ من در محضر پروردگار متعال است.اینجانب این موفقیتها را پیش ازهرچیز مدیون یاری حضرت باریتعالی وعنایات بی پایان حضرات معصومین علیهم السلام وپس ازآن یاری بی شائبه  مسئولین خدمتگزار دولت عدالت محور ،نماینده ولی فقیه وامام جمعه معزز ومحترم ،روحانیون ،هنرمندان،ورزشکاران ،هیئات مذهبی وحمایتهای بی دریغ وبی شائبه مردم شریف و فرهنگ دوست بندرعباس،خصوصاٌ جوانان مومن، انقلابی، عدالتخواه ،هنرپرور وهنرمند این دیار دانسته وخاضغانه قدردان یکایک آنانم.
با عنایت به تمامی موارد ذکرشده برای سومین بار از زمان قبول مسئولیتم در این سازمان ،استعفای خودرا تقدیم داشته و مصرانه ازجنابعالی می خواهم با آن موافقت فرمایید.
جناب آقای شهردار! همانگونه که خود مستحضرید سخنان ناگفته بسیاری وجود دارد که می تواند خوابهای پریشان بسیاری راآشفته نماید.اما ضرورت زمان وامید به اصلاح وهمچنین یقین به نگاه تیزبینانه مردم قدرشناس بندرعباس. مسئولین محترم استانی وکشوری وپیش وبیش ازهمه ایمان راسخ به پاسخگویی همگان  در محضر عدل الهی ،باعث می گردد طرح آن رابه زمان مقتضی موکول نمایم.

والسلام علی من اتبع الهدی
عبدالرضا نادری پور

نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

/مجموع بیانات مقام معظم رهبری در تعطیلات نوروز/
سرنوشت امام موسی صدر همچنان چالش اصلی بین ایران و لیبی
استعفای مدیر فرهنگی شهرداری بندرعباس در اعتراض سیاسی بازی
نامه افشاگرانه سید احمد خمینی درباره نهضت آزادی

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

2928

بازدید امروز

6

بازدید دیروز

1


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ



 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

اشتراک